hundarna

Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Gott Nytt År

Av marita petersson - 31 december 2008 21:23


Gott Nytt År önskar vi er alla.


Här har vi en lugn och skön nyårskväll med go mat och tv:n på och inget stress alls. HansOve och Daniel gick ut nu för att skjuta  lite raketer.

De gick nog bort på åkern en bit bort så inte hundarna ska bli rädda. De har aldrig reagerat på smällare förut men för säkerhets skull så är jag inne och kollar upp så de inte mår dåligt. Jag ska gå ut sen och ta en promenad med var och en.


Idag fyller Keno 6 år. Vad tiden går fort.

 Jag har stickat tröjan färdig idag också, så nu vet jag inte vad jag ska sticka nästa gång. Det är ju så roligt så nåt måste jag ha o sticka på.

Så här blev tröjan, egentligen en väst. Ville slippa sticka armarna.


Ha ett Gott Nytt År!

 
 
molle

molle

1 januari 2009 11:41

God fortsättning på det nya året

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

4 januari 2009 12:33

God fortsättning på nya året!
Grattis Keno på 6-årsdagen!
Vad duktig du är på att sticka. Snyggt!
Ha det gott

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
moa

moa

4 januari 2009 13:11

Tjena. vad bra du är på att sticka vart ju super fint. fina hundar jätte söta;)

http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards