hundarna

Alla inlägg den 21 december 2008

Av marita petersson - 21 december 2008 10:01


Snart är det Jul. Som vanligt kan man inte tro att tiden går så fort och att det faktiskt är jul igen.

Passar på att skriva lite nu när hundarna ligger o sover. Inte så mycket har hänt sen sist jag skrev.

Chacha växer och hon har varit med i stan ett par gånger och det har gått jättebra. Hon var lite rädd för bussarna när de körde förbi.

Vad många det är som tittar och följer henne med blicken när man är på stan, många kommer fram o pratar och vill klappa. Jättebra träning för en liten valp.


Jag har hittat en ny hobby. Jag har börjat sticka och det är så roligt.

Har inte gjort det sen barnen var små. Än så länge har det blivit ett par mössor och en väst. Nu är garnet slut så jag måste åka o köpa mer efter helgen.


Ska se om jag kan lägga in ett par nya bilder på hundarna lite senare idag.

Ha en bra dag.



Ovido - Quiz & Flashcards