hundarna

Direktlänk till inlägg 6 december 2008

6 December

Av marita petersson - 6 december 2008 19:58


Igår blev Vargtass biten av en främmande hund(Vargtass är vår katt).

Stackarn, det gick på en sekund och jag hann inte reagera förrän han hängde i hundens käftar. Jag trodde aldrig att han skulle överleva. Det kändes som en evighet innan jag fick hunden att släppa. Först fick han ett nytt tag innan Vargtass till slut kom loss.

Som tur var så verkar betten inte varit så allvarliga, han blev nog mest chockad.

Eftersom våra hundar alltid är snälla vid honom så tror han ju att alla hundar är snälla.

Han går nog aldrig nära några främmande hundar mer hoppas jag.


Nu börjar Stjärnor på is så jag ska sätta mig i soffan och titta. Jag tror Markus vinner.

Trevlig helg! 

 
 
Ingen bild

molle

7 december 2008 09:55

stackars lille missen..hoppas att han är okey..

 
Ingen bild

marita

7 december 2008 10:34

Ja..konstigt nog så tog nog tänderna vid sidan om, han är ju ganska liten. Han hade tur.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards