hundarna

Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

6 Maj

Av marita petersson - 6 maj 2008 08:54


Idag kom jag på vem vår lilla mattjuv är. Bananer har försvunnit, eller ja...skalet har legat i en hög på golvet och päron har försvunnit flera gånger, bara påsen har varit kvar. Jag kan ju inte skälla på någon av hundarna när jag inte har ertappat dom med att tjuva maten.


Men idag hörde jag att det prasslade i köket när jag gick ifrån frukostbordet en stund, och ut sprang Anja med en lång baugett i munnen, det såg så roligt ut så jag fick anstränga mig för att låta sträng. Jag kunde ju knappt hålla mig för skratt. Hon hann äta upp halva innan jag fick tag i henne och då släppte hon resten utan att protestera. Min goa Anja når längre än jag trodde.

 
 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

6 maj 2008 22:10

Ajajaj...bäst att lägga maten högre upp då. Här har vi också mattjuvar om vi inte ser upp. Går inte att lämna rummet om det finns mat på bordet
Cavvetjejernas matte

http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards