hundarna

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av marita petersson - 3 maj 2008 09:42



Nu var det ett par dagar sen jag skrev här. Valborgshelgen har varit lugn, jag tog med Zelda till brasan i Rörvik. Det var ganska mycket folk och en del hundar som var där också. Zelda tittade på elden och höll koll på var de andra hundarna befann sig.

Jag har  inte haft kameran med mig på ett par dagar så några bilder har det inte blivit. Kanske det kommer in några nya bilder framåt kvällen.


I hundpensionatet har det varit en del hundgäster så det blir en hel del promenader med dom. Våra egna hundar är just nu ute i trädgården och strosar runt lite. Anja o Zelda har alltid något för sig, de trivs så bra ihop.


Här kommer ett par bilder från idag.


Småfåglarna i trädgården.



Jag tog kort på Vargtass huggtänder.



Vi gick till båthamnen i Rörvik, där är fullt med vitsippor.



HansOve o Daniel har gått med i Sävsjös pistolskytteklubb och idag var första provskjutningen på banan. Båda två tyckte det var så roligt så när de kom hem så åkte en av bössorna fram för att fortsätta skjutningen en stund till. Tur att alla våra hundar struntar i att det smäller  lite.




Ovido - Quiz & Flashcards