hundarna

Alla inlägg den 7 juni 2007

Av marita petersson - 7 juni 2007 13:36


Jag har tänkt länge att jag ska knåpa ihop några agilityhinder. Inget avancerat utan mer som en aktivitetsbana. Jag kan ju inget om agility så vi ska mest ha den för aktivering och ha roligt.

 Nu har vi ju så många hundar så det är smidigt att ha lite aktivering för hundarna på hemmaplan.

Jag tänkte att om jag skriver det i dagboken så blir det nog av. För min del är det så lätt att det inte blir av annars, det är så mycket annat som kommer ivägen. Men jag ska ha det som mål i sommar att få ihop några enkla hinder.

Jag har letat lite på internet men hittar bara sådana som ser lite klena ut, om nån har några förslag får ni gärna medela mig.


Ha en bra dag!


Nu har jag faktiskt fått ihop det första hindret, alltid en början.

Alla hundarna stod på kö för att hoppa och sen få godis.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards