hundarna

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av marita petersson - 25 maj 2011 17:23

Idag när jag kom hem efter att ha rastat alla vovvarna, (jag går med dom en o en) så var hela köksgolvet täckt av strösocker. De hade smaskat i sig en del o slickat på golvet så det var som klister o man fastnade när man gick. Strösockerpåsen var precis nyöppnad också så de hade haft roligt.


Av marita petersson - 25 maj 2011 10:28

Igår kom rosorna som jag beställt på internet, det ska bli roligt o se om de tar sig. Det blev en kanadensisk buskros som jag tyckte såg fin ut. Jag har blivit lite mer växt intresserad sen vi köpte detta huset. Hon som bodde här förut höll på mycket med trädgården så här finns massor med växter som jag inte vet vad det är. Jag har planterat en fläderbuske som jag hoppas kan bli massor med flädersaft så småningom. Klematisen och vildvinet har jag inte planterat än, jag vet inte riktigt var jag ska sätta den.


  

  Fin regnbåge.

Ovido - Quiz & Flashcards