hundarna

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

30 maj

Av marita petersson - 30 maj 2011 09:25

Igår var vi hos min mamma o firade mors dag. Lilla Chacha var med. Hon har inte varit med hos mina föräldrar sen hon var liten för det blir alltid så stimmigt när alla hundarna busar runt, men igår var hon med. Hon tyckte deras hund var lite farlig o stor först men vande sig ganska fort. Sen kom min syster med sina stora pyreneer, Chacha sprang glatt ut genom den öppna dörren o skulle möta dom. När hon upptäckte de stora pyreneerna så blev hon så rädd, hon tvärvände o sprang så fort hon kunde mot dörren som precis blåste igen framför henne, stackarn. Jag tror att jag aldrig sett henne så rädd men hon blev nog så överaskad av de stora hundarna och sen var jag inte jämte henne som jag brukar heller. Chacha som brukar vara ganska tuff annars.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards