hundarna

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

1 maj

Av marita petersson - 1 maj 2010 11:58

Redan 1:a  maj, härligt att det börjar bli lite varmare ute, det ser ut som att det snart är dags o klippa gräset till o med.

Förra helgen var vi i Bodafors på friluftsmässan på GetOut. Vi köpte ingenting men åt god mat och Clara (Norsk Buhund) var också med och hjälpte mig att äta upp maten.

Igår var det Valborgsmässoafton , jag brukar åka en runda till Rörvik men hoppade över det i år, hade ingen lust när det regnade. Vi hämtade Elin utanför Gnosjö mitt i natten där hon o en kompis varit på möte, de hade haft jätteroligt.

Idag är det kallt ute men uppehåll i alla fall, får se om jag kanske ska fortsätta lägga igen hålen i trädgården som hundarna har grävt upp. Just nu ligger alla hundarna och sover och tar det lugnt och jag ska ta mig en god kopp kaffe.

Ha en bra helg.

  

Anja och katten Nisse

 
 
missy

missy

1 maj 2010 12:32

Nej men gud så söta dom är =)

http://www.me-my-precious.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards