hundarna

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

27 april

Av marita petersson - 27 april 2009 17:19


Här kommer några nya bilder på vovvarna.

När Olle var här tänkte jag ta några fina kort på honom men de blev mest roliga.

Han hade fullt upp med alla leksaker och var inte stilla så mycket.


Och lekte han inte med leksakerna så var han lerig och trött efter allt grävande i trädgården. Han hade så roligt.


Roligt att springa runt o leka med så många kompisar.


Zelda o Olle kommer bra överens.


 Olle gräver o Anja tittar på.


Rosa vill hellre ligga o sova i skuggan med ett gosedjur i munnen.


HansOve och Daniel har roat sig på kalhygget med jeepen.


Om jag inte har fel så tror jag jeepen står kvar i skogen än.


I helgen var det friluftsmässan i Bodafors på Get Out.

Vi var där en runda och tittade  lite. Vi åt en god viltrulle. Chacha var med och skällde lite på en del barn som var där, hon behöver nog träffa lite fler barn för att bli van.

En nybadad Chacha. Hon kollar på barnen så de inte kommer för nära.

Chacha och jag vid sjön.


Härligt vid sjön.


Tältutställningen var flyttad till sjön detta året.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards