hundarna

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2009

19 augusti

Av marita petersson - 19 augusti 2009 21:05


Ett tag sen jag skrev här. Det brukar bli lite långa hopp mellan gångerna jag skriver, får försöka bättra mig. Ibland är det inte så mycket att skriva om.


Har beställt några böcker som kom med posten idag så nu ska jag läsa.

Elin tyckte vi måste fixa till hallen lite så hon började måla och då är det bäst att jag hjälper till, det är ju så högt i trappan så man måste få upp nån ställning så man når hela vägen. Det börjar bli färdigt men vad stökigt det blir när man håller på.


Det är mycket att göra som vanligt. Johannas valpar växer och är så söta.


Jag tog en långpromenad med Keno i eftermiddag och det är nåt han uppskattar. Det blir ju inte varje dag de får långpromenader när vi har sex hundar då skulle jag ju inte få göra annat än promenera.



En av Offis valpar, så söt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards