hundarna

Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

14 juni

Av marita petersson - 14 juni 2009 00:54


Nu har jag suttit vid datorn ett tag och försökt uppdatera lite på bloggen men så fort jag ska trycka på spara knappen så slutar plötsligt internet att fungera. Så nu gör jag ett sista fösök.


Här kommer i alla fall en bild på Keno. Han gillar att äta lite gott gräs ibland.



Elin är på väg hem från Göteborg, hon har varit med några kompisar på Liseberg idag. Som tur är så behövde inte jag hämta i natt. Bussen kommer inte förrän vid halv två till Jönköping. Hans Ove är iväg och hämtar dom. Så istället sitter jag här vid datorn och skriver lite. Borde nog gå o lägga mig snart för hundarna ska ju ut tidigt o rastas.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards