hundarna

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av marita petersson - 16 juni 2009 19:46


Halva juni har redan gått, hoppas det blir lite värme snart.


Igår när hundarna var ute så började de skälla som de gör ibland. Jag tar nästan för givet att det är grannens katt så jag sa till dom att vara tysta för det är bara grannens katt. Så tittade jag ut och då hade en stor björk gått rakt av utanför trädgården. Inte konstigt att hundarna skällde det knakade säkert även om inte jag hörde det. Det såg ut som blixten slagit ner.

Det blåste lite grann och antagligen var det det enda som behövdes för att fälla hela björken.





Här ligger en nybadad Chacha. Hon är expert på att hitta äckliga saker att rulla sig i så nu var det bara nödvändigt med att bad.

Efter att ha sprungit runt genomblöt i soffan och försökt torka sig mot alla filtar o kuddar så fick det bli hårfönen.

Jag har inte torkat henne med den förut men det gick jättebra, hon rullade ihop sig som en boll och somnade under tiden.


Ovido - Quiz & Flashcards