hundarna

Direktlänk till inlägg 8 december 2007

Rubrik saknas

Av marita petersson - 8 december 2007 19:11



Olle trivs bra hos oss, hans ben blir bara bättre och bättre. Han har inte fått springa lös med de andra hundarna än, benet behöver ha lite mer styrka först. Det syns på både Anja och Zelda att de vill att Olle ska följa med ut och busa. Han har massor med energi så det blir bra för honom när benet är helt återställt.


Ikväll är det tomt i hundpensionatet, det har varit fullt med hundar ett tag. En av hundarna var ganska rolig. HansOve var med mig ute och rastade honom och vi pratade om vår katt, genast tittar vovven ivrigt upp mot närmaste träd. Jag kan tänka mig att han brukar jaga upp katter i träd.


Jag ska försöka ta några kort på vovvarna sen. Nu ligger de och sover lite överallt i huset. Två ligger i soffan och en vid mina fötter och två ligger på golvet vid tv:n och en ligger under bordet. De är så trötta på kvällen, särskilt Anja och Zelda som leker och busar mycket.


Ha en trevlig kväll.


Här ligger Vargtass och sover och visar sina huggtänder.


Olle vaknar till och sträcker på sig när det blixtrar till.


Här ligger Rosa och sover gott.


Zelda är också trött efter en dags arbete med att gräva i trädgården, Keno och Clara ligger bakom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards