hundarna

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Vad rädd jag blev

Av marita petersson - 1 juni 2011 14:18

Zelda tog en huggorm. Jag såg hur hon ryckte tillbaka huvudet och försökte bita igen, jag blev livrädd o tänkte, bara det inte är en huggorm. Anja som var väldigt nyfiken sprang genast fram o snodde den för Zelda o jag skriker till dom att de ska akta sig. Anja släpper ormen och jag tar spaden o har ihjäl den, den var ju redan skadad. Det var en liten så antagligen var det en unge, vilket betyder att det nog finns fler.


Tror inte de blev bitna men jag får hålla koll på dom nu.


Hoppas det blir vinter snart.

 
 
Agneta spiik

Agneta spiik

2 juni 2011 10:23

Tur att det gick bra, och att de inte blev bitna
ja ibland är hundarna lite väl nyfikna på allt som rör sig
ha det bra hälsn Agneta och hund gänget

http://www.kennellaminic.se

 
Johanna

Johanna

8 juni 2011 13:11

Gud så läskigt! Vet inte om jag hade klarat att hantera det där :/ Men tur att det gick bra iaf!

http://www.casperssite.webs.com

 
Ingen bild

marita

8 juni 2011 20:12

Ja, jag vill helst inte de ska fånga ormar fler gånger. Zelda var så koncentrerad så jag vågade knappt inte störa henne men Anja såg nog inte vad hon tog, hon bara snodde den för Zelda o sprang iväg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards