hundarna

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

18 november

Av marita petersson - 18 november 2010 16:11

Idag när bara Chacha och Rosa var ute så upptäckte jag att det låg en liten miniuggla vid deras fötter. Chacha o Rosa visste inte vad de skulle göra, de bara skällde. Hade de andra hundarna varit ute så hade den inte levt så länge.

 Den hade antagligen flygit in i ett fönster och blivit lite omtöcknad. Tror aldrig jag sett en sparvuggla förut, synd att jag inte tog kort på den men jag trodde först inte att den skulle klara sig.

Jag satte fågeln i gräset på andra sidan staketet så inte hundarna skulle komma åt den o efter en liten stund så flög den upp i ett träd och efter ytterligare några minuter så flög den vidare in i skogen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards