hundarna

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av marita petersson - 23 mars 2009 12:11


Igår blev Glittra Svensk Vinnare -09 på utställningen i Malmö.

Grattis !

(Glittra är från Rosas första valpkull)


Idag har jag träffat på Olle också, världens goaste hund. Av alla hundar jag träffat inkl. mina egna så är han den goaste av alla. Men jag vet att han har det bra där han bor, jag kan ju inte ha alla. För er som inte vet så är Olle en av Claras valpar och han bor inte så långt från oss.


Idag var marken vit av snö igen. Så nu blir det så där kladdigt, precis när det börjat torka till lite.


Ha en bra dag, nu ska jag gå och hämta posten och sen ut men hundpensionatshundarna igen.

 ----------

Än kan jag faktiskt inte se om Zelda är dräktig, kan ju vara så att vi parade henne lite för tidigt. Det är bara att vänta o se för nåt ultraljud gör vi nog inte på henne.

Ovido - Quiz & Flashcards