hundarna

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

4 aug

Av marita petersson - 4 augusti 2009 15:40


Dagarna går fort. Det är fullt upp med alla hundarna och allt annat som helst ska hinnas med. Jag har i alla fall klippt gräset idag, det växer så fort nu när det är så fuktigt o varmt ute.


Elin som är i Gullbranna på läger har haft det ganska blött, såg några bilder därifrån och de hade grävt små diken mellan alla tält. Hoppas det blir sol resten av veckan för dom.


Jag tycker det är ganska skönt när det regnar för då behöver man inte göra så mycket utomhus. Jag har börjat sticka på ett par strumpor. Har aldrig stickat det förut men det är superroligt.



Anja slickar sig om munnen efter att ha ätit vinbär.



Rosa och Chacha



Chacha gjorde ett bo i busken o lade sig när jag klippte gräset.



Kissen



Kissen igen.

 
 
Elisabeth

Elisabeth

4 augusti 2009 23:14

Stackare som är i Gullbranna! Har knappast sett så mycket regn som igår, här i Halland.
Vi får hoppas på bättre väder senare i vecka.
Så kul att sticka strumpor. Blev nästan lite sugen, förr stickade jag för jämnan. Det är kul.
Gud vad söt lille kissen är.

http://www.gnipagrottans.com

 
pillan

pillan

5 augusti 2009 10:04

ja du känner igen det där..dagarna bara springer iväg

http://www.pillans.se/wp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards