hundarna

Direktlänk till inlägg 9 april 2009

9 April

Av marita petersson - 9 april 2009 20:21


Nu var det mer än en vecka sen jag skrev här.

Jag har varit lite förkyld och haft feber så det har inte blivit så mycket mer gjort än att rasta hundarna i pensionatet och göra sånt som är nödvändigt.


Håller på att sticka en klänning till Emma också, jag hoppas den blir färdig så hon kan få den på söndag.


Hundarna har fullt upp med att gräva i trädgården, det är stora hål överallt. Ska fixa till trädgården så den ser lite finare ut så fort jag känner mig lite piggare.  Hundarna ser så lyckliga ut när de gräver så jag låter dom hålla på.


Glad Påsk !


Chacha 

Clara

 
 
Ingen bild

Cavvetjejernas matte

9 april 2009 21:25

Önskar er en riktigt GLAD PÅSK!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards