hundarna

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av marita petersson - 30 augusti 2008 20:49


Idag har jag haft hjälp med hundpensionatet eftersom vi skulle åka till Habo på lantbruksmässan. Anja fick följa med, hon var med förra året också och hon tyckte det var så roligt.

HansOve ville se veterantraktorplöjningen och maskinutställningen och jag ville mest åka på en utflykt och ha med en hund och fika lite.


Anja gick fram till en av kalvarna men när den råmade till mitt framför henne blev hon så överaskad så hon ryggade tillbaka.


Åh, vad hon blev trött av alla intryck efter ett tag. Vid kalvutställningen ville hon inte resa sig utan tyckte att hon låg bra där.


Det var vallhundsuppvisning också, men tyvärr så missade vi det.


Nu orkar jag inte ta ett steg till.


HansOve går runt bland veterantraktorerna.


Jag och Anja.



Kalvutställningen. Tror det var tjejen till höger som vann.


Anja har inte varit i någon ladugård och var lite reserverad, hon sa inte ett ljud.


En av alla hundar som var där.


Anja hoppas att hon får något gott, och det är klart hon får.


Ovido - Quiz & Flashcards