hundarna

Alla inlägg den 13 november 2008

Av marita petersson - 13 november 2008 12:45


Här kommer en bild på Riverdance, vi har precis varit ute i det fina vädret.

Eftersom de är 9 veckor idag och det känns som om de behöver lite mer än bara busa runt med varandra så får de lite egen tid med mig allihop valparna.

Denna veckan tar jag ut dom en och en så de får följa mig och upptäcka att världen är lite större. Nästa vecka ska jag börja med lite koppelträning, i början kan det ju vara lite otäckt att ha det där kopplet på sig. Det är mycket de ska vänja sig vid.

Så...Riverdance och Quickstep är fortfarande till salu.


Nu ska jag fortsätta att tapetsera hallen, jag började igår och tänkte att jag skulle bli klar idag. Sen är det köket som står på tur.



Riverdance ute på upptäcktsfärd.

Ovido - Quiz & Flashcards