hundarna

Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

orm

Av marita petersson - 31 juli 2008 18:38

Tillbaks till min hemsida: www.granskogens.se


Under tiden som jag satt och skrev det förra inlägget i dagboken började hundarna skälla som bare den. Jag gick o tittade om det var någon som kom, men det var inne bland buskarna de skällde.

När jag gick och tittade så var det en orm som de bitit ihjäl. Som tur var så var det en snok, Zelda höll på som bäst att trycka tassen på och lukta lite på den och innan jag såg att det bara var en snok så blev jag riktigt rädd själv.

Ska nog ut och klippa gräset på en gång nu.



Det verkade på Clara som hon visste vad det var för något för hon ryggade, Zelda som är en tuffing var totalt orädd gick knappt inte att mota bort. Anja och Keno fick jag också mota bort från ormen.


När jag var ute och tog kort på ormen så fotade jag ett par fjärilar  som satt på en blomma.



 
 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

31 juli 2008 19:41

Usch! Ormar är läskiga! Även om det bara är en snok

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards