hundarna

Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

28 Juli

Av marita petersson - 28 juli 2008 23:29

Tillbaks till min hemsida: www.granskogens.se


Idag har det varit så kvavt och varmt så jag har inte orkat göra så mycket mer än rasta hundarna. Lite senare på dagen så blev det i alla fall ett riktigt åskväder med regn som gjorde det lite svalare och inte lika kvavt.


Igår roade sig Keno med att smita iväg på egen hand. Han fick syn på grannkatten i dörröppningen och smet förbi Elin. Han springer inte långt utan håller sig i närheten och efter ett tag så kom han tillbaka helt slut och jättetörstig, det var ju så varmt.

Keno

Vinbären börjar ta slut. Det är nog mest Anja och Zelda som ätit av dom, men här är det Clara som letar bär.


Regnet öste ner men jag kom inte på hur jag skulle ställa in kameran förrän det nästan slutat regna, men en liten stund innan så forsade vattnet ner från taket.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards