hundarna

Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

18 Juni

Av marita petersson - 18 juni 2008 13:10


Clara och jag tog en liten promenad i det varma vädret. På tillbakavägen så gick Clara o nosade i gräset i diket och rätt som det är flyger hon rakt upp i luften och ryggar bakåt en meter. Så har hon aldrig gjort förut. Jag kollade så jag inte såg något ormbett men det syntes inget.

Vi fortsatte och nu tänkte jag att om jag går mitt i vägen så når hon inte ner i diket om det är orm. Så när vi gått några meter är det jag som ryggar och blir rädd. Två meter framför oss ringlar en stor fet orm mitt på vägen. visserligen bara en snok men jag blir alltid snabbrädd när jag ser en orm, jag tycker de är så otäcka.


Ska nog klippa gräset idag det börjar bli långt, så man ser eventuella ormar.

Försöker undvika att klippa gräset den här tiden annars för Daniel har så ont av allergi när man klipper gräset.


Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards