hundarna

Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

30 mars

Av marita petersson - 30 mars 2008 22:01


Vad roligt, idag träffade jag Olle. Det var en månad sedan han flyttade från oss nu. Han blev så glad och det syntes att han trivdes så bra. Han bor inte så långt ifrån oss och vi såg honom från vägen när vi kom och körde förbi. Han var ute och lekte med sin nya husse så då passade vi på att stanna till. Han är så go och glad och det var roligt att se att han trivs i sitt nya hem. 



 
 
Ingen bild

molle

31 mars 2008 19:10

Olle... är det mors lilla Olle i skogen gick??

 
Ingen bild

Marita

31 mars 2008 19:32

:) Ja...det är ju inte så lätt att veta, men så här är det. Olle är en valp som vi sålde för två år sedan. En av barnen i familjen blev allergisk så han fick komma till oss tills de hittade ett annat hem till honom. Han bodde hos oss i ett par månader innan det blev att han flyttade till den nya familjen. Hade vi inte haft så många tikar hade han fått stanna hos oss för det var en hund jag verkligen tyckte om. Jag har nog skrivit om honom i min blogg precis i början på året tror jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards