hundarna

Direktlänk till inlägg 4 januari 2008

My Dog Göteborg

Av marita petersson - 4 januari 2008 21:54


Idag har vi varit i Göteborg på hundutställning, det var Zelda som var med idag.

Det var verkligen massor med hundar och massor med folk. Jag tror inte att Zelda uppskattade att vara där men jag tyckte det var roligt att se alla hundar. Jo....en sak tyckte Zelda var jättespännande, det var vid taxarnas rasmonter. De hade en uppstoppad grävling som hon inte visste om skulle våga undersöka. Polisen hade också visning av påkörda älgar, det var också lite spännande tyckte hon. Hon gillar nog när det luktar vilt.

Vid utgången stod det några trähundar (typ rondellhundar )som hon skällde på. 


Efter utställningen så tog vi en runda ner till havet och tittade lite. HansOve lyckas alltid hitta en massa militärområden vart vi än är, så denna gången blev det  en titt på Oskar II Fort.




Rastning!



Vid havet jämte militärområdet.



HansOve tyckte jag skulle fota kanonerna.


Tyvärr hade jag inte med kameran inne på My Dog så det blev inga bilder därifrån.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards