hundarna

Direktlänk till inlägg 19 november 2007

Måndag 19 Nov

Av marita petersson - 19 november 2007 10:50



Då var det måndag igen. I helgen har vi varit på Julmarknad i Huseby, kan inte fatta att det snart är Jul.

Det var julstämning och mysigt och vi åt julbord och hade trevligt. Hundarna fick stanna hemma. Det var tur det för det var ganska lerigt, hade tänkt ta med en av dom annars.


Har haft problem med internet uppkopplingen i helgen, det trådlösa fungerar inte som det ska. Så nu sitter jag och skriver på Daniels dator och det blir fel hela tiden för jag är inte van vid hans tangentbord. Hoppas det blir ordning på det snart.

Är det någon som undrar varför jag inte svarar på mailen beror det på att jag inte kommer in på intrernet med min dator.


Snön är borta så nu är hundarna ganska leriga när de varit ute en stund. Här är ett par bilder på Anja och Zelda. Anja blev lite trött och vilade sig på bänken. Hon låg så kanske tio minuter, det såg lite roligt ut.




Oj, vad de gräver och jobbar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marita petersson - 30 september 2012 19:29


Igår var H-O på jeepträff i Ökna och hade roligt       ...

Av marita petersson - 28 augusti 2012 14:21


Grattis Elin till körkortet       

Av marita petersson - 26 augusti 2012 22:54


 

Av marita petersson - 22 juni 2012 10:26

Ha en trevlig midsommar

Av marita petersson - 17 maj 2012 19:54


Trodde det skulle bli regn men molnen blåste bort lika fort som de kom   ...

Ovido - Quiz & Flashcards